
Bezoekersregistratie
Bezoekers melden zich aan door hun gegevens in te vullen en hun host te selecteren. Er wordt automatisch gebeld naar de host gemaakt om de aankomst te melden. Per locatie kan gekozen worden om al dan niet een host via voice call in te lichten. Indien de host niet opneemt, wordt dit gedetecteerd en belt de kiosk vervolgens naar een centraal nummer.
Post- en pakketafhandeling
Koeriers registreren de pakketjes en selecteren de ontvanger. De ontvanger wordt gebeld, en indien nodig wordt een handtekening gevraagd. De deur opent automatisch, zodat de koerier het pakket op de aangewezen locatie kan afleveren.
Leveranciersmanagement
Leveranciers melden zich aan en krijgen automatisch routebeschrijvingen naar de juiste locatie via een QR-code. De magazijnmedewerker wordt direct op de hoogte gebracht via een voice call.
Verbeterde efficiëntie
Bezoekers en leveranciers kunnen zelfstandig hun registratie en leveringen afhandelen, waardoor de druk op de receptiemedewerkers wordt verminderd en wachttijden verkort worden.
Altijd toegankelijk
De kiosk is 24/7 beschikbaar, wat handig is voor bezoekers en leveranciers buiten kantooruren.
Verbeterde gebruikerservaring
De gebruiksvriendelijke interface zorgt voor een vlotte, professionele ontvangst en afhandeling van bezoekers en leveranciers.
Brandveiligheid
Dankzij de app is er ook permanent een aanwezigheidslijst van externen binnen het gebouw. Deze lijst krijgt live updates, waardoor ze ook gemakkelijk als dashboard kan fungeren. In geval van brand kunnen hulpdiensten snel zien wie er nog aanwezig is, wat een gerichte en efficiënte evacuatie mogelijk maakt.
